Известие

Collapse
No announcement yet.

АЛФА 145 ТД не набира добре, можеби проблем с турбото

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • АЛФА 145 ТД не набира добре, можеби проблем с турбото

    Здравейте на всички. От 1 месец имам 145 тд и си вървеше добре. Един ден осетих, че нещо като настъпвам педала на гаста не набира добре и имаше едно прекъсване като стигне 3000 и нещо оборота. По случаиност като отворих капака на двигателя видях едино вакумно маркучле извадено то идваше от някакав клапан от горе и отиваше надолу към турбото. Та забучих го пак там и колата започна да си върви добре отново. Обаче вече от няколко дена ми прави впечатление, че отново не върви добре и че турбото не се чува да свири така както преди, някакси все едно несе развърта. Също така според мен ми гори много около 7/100 на дълго при положение, че не я карам с повече от 110. Та въпросът ми за турбото е имали нещо което мога да проверя сам, някои клапан и така нататък. И според вас нормален ли е този разход които е с не включен климатик. Мерси на всички.

  • #2
    ако е турбото може да провериш дали надува като хванеш маркуча кум смукателния колектор с ръка и подадеш газ или някой друг ако надува маркуча и не можеш да го стискаш значи надува,това може да го направиш и под колата директно след турбото провери си маркучите ако не надува.може от запушен кат. пак да не надува ,миналата седмица се случи с на брат ми бравото като махнахме ката полудя преди това не можеше да надува а сега не се задържат с ръка маркучите.
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • #3
      ами като стисна маркуча и дам гас осещам как се пълни, но до някаде, и маркуча си остава мек. Смисъл това казвам турбото пълни и се чува но някак си не на 100 процента. преди наистина маркуча не можеше да се стисне ставаше твърд ама сега не е така. И как може да разбера дали е от катализатора, че не ми се махка щото после за прегледа е кофти и се заяждат.

      Comment


      • #4
        ами свали го и го погледни дали през него минава светлина като го дигнеш на слънце или лампа.ако има много дупки без светлина се позапушил,ние пробвахме да го продухаме ама такъв прахолях не си виждал.ако ти правят проблем за преглрда смени сервиза или пункта.ние сложихме проста тръба и стана супер,огледаи всички маркучи за цепки,обикновенно има и масло от където изпуска въздух
        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

        Comment


        • #5
          Аз само да ти кажа, че разход 7 на 100 е доста. Аз съм го постигал този разход извънградско единствено когато е била с пълен багажник, 5 човека, климатик и 150км/ч по магистралата, 100км/ч извън нея от София до Бургаз. Иначе извънградско, с климатик, 2ма човека, стабилно каране ми дава максимум 6,5

          Comment


          • #6
            някой имали други предложения или да свалям катализатора. а тоя клапан дето е горе за вакума каква роля играи. преди бях забелязал, че като изгася колата издава странен шум (жужене), а сега шума го няма. Все ми се струва, че ще да е от някой клапан или ако има уестгейт на турбината по какъв начин може да се провери дали работи нормално.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от iankon Покажи съобщение
              ...а тоя клапан дето е горе за вакума каква роля играи...
              управлява ЕГР клапана

              иначе преди да изтърбушиш катализатора, можеш просто да го откачиш и да пробваш дали ще има подобрение по турбо-пътищата. Ако не - значи проблема най-вероятно ти е в самата турбина или просто изпуска въздух някъде по трасето. Огледай за масло около гарнитурата между главата и колекторите и отделно както са те посъветвали колегите провери много хубаво дали не изпуска въздух по трасето и от самия кулер.
              Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

              Comment


              • #8
                Колега прегледай,има доста теми за ЕГР-клапана...Това прекъсване при 3000оборота може да е от него.Възможно е да е останал отворен и симптомите са точно такива-губене на мощност
                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                sigpic

                Comment


                • #9
                  ЕГР клапана вече е затапен. Имаше малко подобрение след това ама все още колата не върви както преди. Дали се е здухало турбото. като стисна маркуча след кулера и нестава мн твърд а само леко се помпи.

                  Comment

                  Working...
                  X